
E-mail marketing to dziś jedna z najskuteczniejszych metod reklamy.
Jeśli e-mail marketing jest czymś, do czego aspirujesz, zastosuj wszystkie pomysły przedstawione w tym artykule, abyś mógł zacząć od razu.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Zaplanuj strategicznie, kiedy Twoje e-maile zostaną wysłane. Ludzie nie lubią otrzymywać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki. Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara. Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Twoje e-maile powinny być czytelne bez obrazów. Wielu dostawców poczty e-mail domyślnie wyłącza obrazy i dopóki użytkownik nie zmieni swoich ustawień, nie będą mogli zobaczyć żadnych dołączonych obrazów.
Z tego powodu po wszystkich obrazach, które umieszczasz w wysyłanych e-mailach, powinien znajdować się obszerny tekst.Opowiedz historię za pomocą kampanii e-mail marketingowej.
Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Nie pakuj się w kłopoty, nie dostając pozwolenia. Jest to spam i możesz zostać za to ukarany, a także odrzuceniem całej poczty, co może nieodwołalnie zaszkodzić Twojej firmie. Uzyskując zgodę na korzystanie z e-mail marketingu, nawiążesz pozytywne relacje z klientami, którzy będą wracać.Zaoferuj swoim klientom szansę na zapisanie się na specjalne promocje e-mailowe. W ten sposób dobrowolnie zarejestrują się, aby otrzymywać Twoje e-maile, a wiadomości i promocje nie będą trafiać do nich jako spam. Uzyskanie zgody klientów na e-maile z ofertami pomoże utrzymać zaufanie klientów.Teraz, gdy nauczyłeś się już sporo na temat e-mail marketingu, ważne jest, aby ta wiedza dotarła do niej. Możesz rozważyć dodanie jej do zakładek, aby móc łatwo uzyskać dostęp do tych informacji w przyszłości.